Son güncelleme ile shutter drop sorunları devam ediyor mu? Değişen ne? Detaylı bilgi var mı? Eklenen son üçlü nr işe yarıyor? Mixed yatırımları A-die için nasıl?
Son güncelleme ile shutter drop sorunları devam ediyor mu? Değişen ne? Detaylı bilgi var mı? Eklenen son üçlü nr işe yarıyor? Mixed yatırımları A-die için nasıl?
90 dk az, en az 3 saat optimum 6 saat bırakmak lazım. TRCD de kendini geç belli ediyor ve baya voltaj istiyor. 38 yerine 36 tRCD 6400mhzde 0,5 ns azaltma sağlamıştı aid64 testinde, istediği voltaja göre baya az bi fark.
90 dk az, en az 3 saat optimum 6 saat bırakmak lazım. TRCD de kendini geç belli ediyor ve baya voltaj istiyor. 38 yerine 36 tRCD 6400mhzde 0,5 ns azaltma sağlamıştı aid64 testinde, istediği voltaja göre baya az bi fark.