Ne yapalım hocam kalsın mı şuan benimki, şu jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım totalde ram ısımız. Bir de ram ısıları 50ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan şimdi 40'a düşmüş nasıl oldu onu anlamadım
Valla çok ilginç boşta 50c olan ramler şimdi 39.5'lara düştü. 6400 28 falan deniyorduk onları yer galiba şuan aktif soğutma olmadan @Ayhan Dönmez
evet hocam vanguard kurulu niye böyle yapıyor bunlar bi bilsem.
Ne yapalım hocam kalsın mı şuan benimki, şu jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım totalde ram ısımız. Bir de ram ısıları 50ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan şimdi 40'a düşmüş nasıl oldu onu anlamadım
Valla çok ilginç boşta 50c olan ramler şimdi 39.5'lara düştü. 6400 28 falan deniyorduk onları yer galiba şuan aktif soğutma olmadan @Ayhan Dönmez
Royal Neo A-Die var, @MAH0A 6000 CL24 ayarladı bu kiti. Aktif soğutma ile hepsi mümkün. Şu anda düz EXPO açmışsınız zaten, az bu şekilde deneyim edin. Sonrasında 1:1 mod 6000-6400 aralığı ayarlarsınız.
Royal Neo A-Die var, @MAH0A 6000 CL24 ayarladı bu kiti. Aktif soğutma ile hepsi mümkün. Şu anda düz EXPO açmışsınız zaten, az bu şekilde deneyim edin. Sonrasında 1:1 mod 6000-6400 aralığı ayarlarsınız.
Tamam hocam, expoyu pcyi toplayan yer açtı herhalde ondan düştü sıcaklık kusura bakmayın. Aktif soğutmayı montajlayınca sizlere ulaşırım hocam. latencyi düşürebildiğimiz kadar düşürrüz o vakit.