G.Skill TZ5 Royal 2x16 SR Hynix A-die RAM için timing önerisi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cozgen
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 144
  • Görüntüleme Görüntüleme 2B
  • Etiketler Etiketler
    9800x3d
Ayarlar son hali nasıldı? Zen A2-B2 ve DIMM telemetrisi bakalım.
Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorum
 

Dosya Ekleri

  • a2b2.webp
    120,4 KB · Görüntüleme: 17
  • b2a2.webp
    126,7 KB · Görüntüleme: 17
Böyleyiz hocam. Co 25 +200 olması lazım tam hatırlamıyorum bakarım ona da bir ara lazımsa şimdilik kasanın tadını çıkıyorum

Vanguard kurulu değil mi? Bu tarz sistemlerden FACEIT ve Vanguard yasaklanması lazım. Resmen ele geçiriyor PC'yi. Trojan daha insaflı.

@cozgen Ben bu ikili ile bunu açıyorum. Elimde olsa şimdi Hero ve A-Die:

 
evet hocam vanguard kurulu niye böyle yapıyor bunlar bi bilsem.

Ne yapalım hocam kalsın mı şuan benimki, şu jonsbo gelsin 10 derece düşer sanırım totalde ram ısımız. Bir de ram ısıları 50ye dayanıyordu boşta masaüstünde falan şimdi 40'a düşmüş nasıl oldu onu anlamadım

Valla çok ilginç boşta 50c olan ramler şimdi 39.5'lara düştü. 6400 28 falan deniyorduk onları yer galiba şuan aktif soğutma olmadan @Ayhan Dönmez
 
Son düzenleme:

Royal Neo A-Die var, @MAH0A 6000 CL24 ayarladı bu kiti. Aktif soğutma ile hepsi mümkün. Şu anda düz EXPO açmışsınız zaten, az bu şekilde deneyim edin. Sonrasında 1:1 mod 6000-6400 aralığı ayarlarsınız.
 
Tamam hocam, expoyu pcyi toplayan yer açtı herhalde ondan düştü sıcaklık kusura bakmayın. Aktif soğutmayı montajlayınca sizlere ulaşırım hocam. latencyi düşürebildiğimiz kadar düşürrüz o vakit.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…