Senin modüller M-Die, dünkü sipariş verdiğin modüller A-Die idi. Onları almış olsan çok daha rahat ederdin. M-Die uğraştırıyor. BIOS'taki donmaların sebebi de muhtemelen o. A-Die göre daha zor ayar kabul eder.
Maalesef bende a die sanıyordum bu bende ki ile aynı kod ayrı olarak sadece rgb var o A die