Senin modüller M-Die, dünkü sipariş verdiğin modüller A-Die idi. Onları almış olsan çok daha rahat ederdin. M-Die uğraştırıyor. BIOS'taki donmaların sebebi de muhtemelen o. A-Die göre daha zor ayar kabul eder.
Maalesef bende a die sanıyordum bu bende ki ile aynı kod ayrı olarak sadece rgb var o A die
 
@Ayhan Dönmez, muhtelemen bunu direkt kasaya kuracağım çok güzel fiyata aldım uyguna geldi. Bir sorun çıkmazsa bununla devam en azından ayar denerken BIOS çökmez istediğimizi deneriz :)
 
Geldi bu arada.
 

Dosya Ekleri

  • 20260623_122540.webp
    20260623_122540.webp
    3,3 MB · Görüntüleme: 5