Senin modüller M-Die, dünkü sipariş verdiğin modüller A-Die idi. Onları almış olsan çok daha rahat ederdin. M-Die uğraştırıyor. BIOS'taki donmaların sebebi de muhtemelen o. A-Die göre daha zor ayar kabul eder.
Maalesef bende a die sanıyordum bu bende ki ile aynı kod ayrı olarak sadece rgb var o A die
 
@Ayhan Dönmez, muhtelemen bunu direkt kasaya kuracağım çok güzel fiyata aldım uyguna geldi. Bir sorun çıkmazsa bununla devam en azından ayar denerken BIOS çökmez istediğimizi deneriz :)
 
Geldi bu arada.

H.o
 

Dosya Ekleri

  • 20260623_122540.webp
    20260623_122540.webp
    3,3 MB · Görüntüleme: 12
  • IMG-20260623-WA0049.webp
    IMG-20260623-WA0049.webp
    3,4 MB · Görüntüleme: 7
Son düzenleme:
1-2-1 Nitro dene bakalım. Eksik olmasın ayarlarda, bana en son F10 bastığında çıkan özet ekranı baştan aşağı aktar. Kontrol edeyim.

@SalimBdk BIOS güncelle son sürüme bir de tabii. Beta'ya kur, sorun olmaz.
Temel ayarları yapayım bi abi ona bakacağım

@Ayhan Dönmez nitro ayarları nerde bunda, abi bir de yanlışlıkla core VID değiştirdim normali kaçtı Onun

Buldum ne gireyim @Ayhan Dönmez

VID CORE auto aldim, diğer ayarlar böyle
 

Dosya Ekleri

  • 20260623_160502.webp
    20260623_160502.webp
    5,9 MB · Görüntüleme: 5
  • 20260623_161442.webp
    20260623_161442.webp
    3,3 MB · Görüntüleme: 4
  • 20260623_161436.webp
    20260623_161436.webp
    3,4 MB · Görüntüleme: 3
  • 20260623_161416.webp
    20260623_161416.webp
    3,3 MB · Görüntüleme: 4
  • 20260623_161424.webp
    20260623_161424.webp
    3,4 MB · Görüntüleme: 6
  • 20260623_161359.webp
    20260623_161359.webp
    3,4 MB · Görüntüleme: 4
  • 20260623_161410.webp
    20260623_161410.webp
    3,3 MB · Görüntüleme: 3
Son düzenleme: