Evet ışık yok, bakarak yazanlar için büyük problem haklısın. Malzeme kalitesinde kötü olan neydi, ben fark edemedim.
Yıllardır MacBook kullanıcısıyım. Neo'yu teknoloji mağazasında sadece göz atmak için elime aldığımda bile dış kasa malzemesi ve klavye hissiyatı oldukça kalitesiz geldi bana. Ekran kalitesi ve çözünürlüğü gayet iyi ama.
 
Yıllardır MacBook kullanıcısıyım. Neo'yu teknoloji mağazasında sadece göz atmak için elime aldığımda bile dış kasa malzemesi ve klavye hissiyatı oldukça kalitesiz geldi bana. Ekran kalitesi ve çözünürlüğü gayet iyi ama.
Ben m1 ile bir fark göremedim. Şase ve klavye benzer. Üst modelleri denemedim
 
Bu mesajı MacBook Neo'dan yazıyorum. Deneyimlerim şu,
Performans M2 çipe çok yakın. Pili 1 günü çok rahat çıkarıyor sık kullanmazsanız 2 güne kadar dayanıyor.
Ekranı oldukça kaliteli, air ile çözünürlük farklı olsa da air'deki gibi neo'da da pikselleri sayamıyorsunuz panel olarak oldukça kaliteli. Biraz oyun da oynarım derseniz Asphalt Legends'da yüksek grafikte 60-80FPS aralığında geziyor. Çoklu görevde de oldukça iyi performans veriyor. Bir yandan blender bir yandan şarkı dinleme istersem de Visual code'a dönüp hiç zorlanmadan kod yazabiliyorum. Malzemesi de yakın fiyattaki Windows'lara göre daha kaliteli bence. Bence alınır, herkesin önyargılı yaklaştığı ama o önyargıları bitiren bir cihaz bence.
 
Bu mesajı MacBook Neo'dan yazıyorum. Deneyimlerim şu,
Performans M2 çipe çok yakın. Pili 1 günü çok rahat çıkarıyor sık kullanmazsanız 2 güne kadar dayanıyor.
Ekranı oldukça kaliteli, air ile çözünürlük farklı olsa da air'deki gibi neo'da da pikselleri sayamıyorsunuz panel olarak oldukça kaliteli. Biraz oyun da oynarım derseniz Asphalt Legends'da yüksek grafikte 60-80FPS aralığında geziyor. Çoklu görevde de oldukça iyi performans veriyor. Bir yandan blender bir yandan şarkı dinleme istersem de Visual code'a dönüp hiç zorlanmadan kod yazabiliyorum. Malzemesi de yakın fiyattaki Windows'lara göre daha kaliteli bence. Bence alınır, herkesin önyargılı yaklaştığı ama o önyargıları bitiren bir cihaz bence.
Sen ne anlarsın hocam bir de kullanıyormuşsun :D
 
Sen ne anlarsın hocam bir de kullanıyormuşsun :D
Hocam M2 çipli air'ım da var. Performans olarak yakınlar. Ram harici, biri 16 biri 8. Neo'nun Fiyatı evet yüksek. Ama kesinlikle sizin sandığınız kadar güçsüz değil, kendi deneyimlerimle anlattım bunu. Şu anki fiyatta alınmaz derseniz haklısınız, daha düşük bir fiyatı olursa alınır. Ben de bu ön yargılara rağmen aldım ancak hiç beklediğim gibi gelmedi, sandığımdan çok daha iyi.
 
Hocam M2 çipli air'ım da var. Performans olarak yakınlar. Ram harici, biri 16 biri 8. Neo'nun Fiyatı evet yüksek. Ama kesinlikle sizin sandığınız kadar güçsüz değil, kendi deneyimlerimle anlattım bunu. Şu anki fiyatta alınmaz derseniz haklısınız, daha düşük bir fiyatı olursa alınır. Ben de bu ön yargılara rağmen aldım ancak hiç beklediğim gibi gelmedi, sandığımdan çok daha iyi.
Kinaye yapıyorum yahu :) önceki mesajlara bir göz gezdirin anlarsınız. Kullanıcı deneyimimi paylaştım ve hangi senaryoda kullandığımı açıkça anlattım. Karşı argüman olarak aldığım şeyler sadece emoji :D
 
Kusura bakmayın hocam benim yanlış anlamam o zaman. :)
Macbook neo kullanan birine denk gelmişken amme hizmeti yapayım. Şu anki os sürümünde çok saçma bir bug var. Renk körü filtresini açmayınca cursor sapıtıyor. Merkezden kenarlara çektiğinde choppy-laggy şekilde hareket ediyor. Renk körü filtresini en düşük kademede bile olsa açınca düzeliyor :D. Beni çok sinir etmişti, belki sen de fark etmişsindir.
 
Macbook neo kullanan birine denk gelmişken amme hizmeti yapayım. Şu anki os sürümünde çok saçma bir bug var. Renk körü filtresini açmayınca cursor sapıtıyor. Merkezden kenarlara çektiğinde choppy-laggy şekilde hareket ediyor. Renk körü filtresini en düşük kademede bile olsa açınca düzeliyor :D. Beni çok sinir etmişti, belki sen de fark etmişsindir.
Hocam macOS 26.5'den bahsediyorsanız ben 27 beta'ya güncelledim, 26'da da 27'de de cursor ile ilgili bir bug fark etmedim hiç. Düzenleme: Denedim, normalde bir şey yok, renk körü filtresini açınca takılıyor bende.
 
Hocam macOS 26.5'den bahsediyorsanız ben 27 beta'ya güncelledim, 26'da da 27'de de cursor ile ilgili bir bug fark etmedim hiç. Düzenleme: Denedim, normalde bir şey yok, renk körü filtresini açınca takılıyor bende.
26.5.1'deyim filtre kapalıyken takılıyor bende de :D

Beta nasıl? pil ömrü değişti mi