Değil, 6400-2133 en iyisi oyun özelinde. Stabil olduğu müddetçe tabii.
Böyle nasıl oldu?

2200 FCLK yeni BIOS açmıyor mu?

Böyle nasıl oldu?


2200 FCLK yeni BIOS açmıyor mu?
6600/2200 yapmak neden hayal?

Son zen nasıl oldu?

Böyle nasıl oldu?


2200 FCLK yeni BIOS açmıyor mu?


6600/2200 yapmak neden hayal?

Son zen nasıl oldu?
ARD 2 sıkıntı ya, 0 yapmak iyi olur.
 

Dosya Ekleri

  • image.webp
    image.webp
    2,5 MB · Görüntüleme: 16
  • son.webp
    son.webp
    27,3 KB · Görüntüleme: 15
Böyle nasıl oldu?


2200 FCLK yeni BIOS açmıyor mu?


6600/2200 yapmak neden hayal?

Son zen nasıl oldu?


ARD 2 sıkıntı ya, 0 yapmak iyi olur.

Bu şekilde de kullanabilirsin, sorun olmaz. Neticesinde 6400-2133. Ben TRCD ve TRP önemsiyorum ama 38 bırakılması da ciddi kayıp olmaz oyunlarda. Sentetikleri etkiliyor.

@ggbye Bu şekilde kullanacaksan TRCDWR 8 bırak, ARd 0 ayarla. Hata verirse 1.27 VSOC dene.

2200 MHz 6400'de daha iyi değil. 2133 gecikme olarak daha iyi veriyor. @ggbye 2200 MHz gereksiz zorlar.
 
Benim amacım, nefes aldırmak. 28-38 veya 26-36 iyi denge. WR/RD/tRP eşit ve tRP+tRTP=tRAS kuralı önemli.

O zaman 26-36 çabala madem, uğraştığına değsin. @ggbye 1.6 VDD dene.

Benim bu tarzda düşüncem hiçbir zaman olmadı, performans kısmadığı ve stabil olduğu müddetçe sıkı zamanlama her daim daha iyi sonuç verir. Benchmarklarla kıyaslaman lazım, hepsi daha iyi vermiyor bir yerden sonra çünkü. 8-8-32 kısmı özellikle.
 
O zaman 26-36 çabala madem, uğraştığına değsin. @ggbye 1.6 VDD dene.

Benim bu tarzda düşüncem hiçbir zaman olmadı, performans kısmadığı ve stabil olduğu müddetçe sıkı zamanlama her daim daha iyi sonuç verir. Benchmarklarla kıyaslaman lazım, hepsi daha iyi vermiyor bir yerden sonra çünkü. 8-8-32 kısmı özellikle.
26-36 6400 için bence sağlıklı olmaz. Yaz ayında çok sorun çıkarır. 3-4 adet daha fan atmak gerekli.