- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.019
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.233
CL26-36 veya CL28-38 düşünüyorum.
tRC 84 yapmayı düşünüyorum.
Tehlike derken? Hocam aktif soğutma mevcut. 1.5 VDD ne yapabilir?
Tehlikeden kasıt patlar anlamında.
CL26-36 veya CL28-38 düşünüyorum.
tRC 84 yapmayı düşünüyorum.
Tehlike derken? Hocam aktif soğutma mevcut. 1.5 VDD ne yapabilir?
6000 daha iyi değil mi?
Böyle nasıl oldu?Değil, 6400-2133 en iyisi oyun özelinde. Stabil olduğu müddetçe tabii.
2200 FCLK yeni BIOS açmıyor mu?
6600/2200 yapmak neden hayal?
ARD 2 sıkıntı ya, 0 yapmak iyi olur.Böyle nasıl oldu?
2200 FCLK yeni BIOS açmıyor mu?
6600/2200 yapmak neden hayal?
Son zen nasıl oldu?
Böyle nasıl oldu?
2200 FCLK yeni BIOS açmıyor mu?
6600/2200 yapmak neden hayal?
Son zen nasıl oldu?
ARD 2 sıkıntı ya, 0 yapmak iyi olur.
Benim amacım, nefes aldırmak. 28-38 veya 26-36 iyi denge. WR/RD/tRP eşit ve tRP+tRTP=tRAS kuralı önemli.Bu şekilde de kullanabilirsin, sorun olmaz. Neticesinde 6400-2133. Ben TRCD ve TRP önemsiyorum ama 38 bırakılması da ciddi kayıp olmaz oyunlarda. Sentetikleri etkiliyor.
Benim amacım, nefes aldırmak. 28-38 veya 26-36 iyi denge. WR/RD/tRP eşit ve tRP+tRTP=tRAS kuralı önemli.
26-36 6400 için bence sağlıklı olmaz. Yaz ayında çok sorun çıkarır. 3-4 adet daha fan atmak gerekli.O zaman 26-36 çabala madem, uğraştığına değsin. @ggbye 1.6 VDD dene.
Benim bu tarzda düşüncem hiçbir zaman olmadı, performans kısmadığı ve stabil olduğu müddetçe sıkı zamanlama her daim daha iyi sonuç verir. Benchmarklarla kıyaslaman lazım, hepsi daha iyi vermiyor bir yerden sonra çünkü. 8-8-32 kısmı özellikle.
26-36 6400 için bence sağlıklı olmaz. Yaz ayında çok sorun çıkarır. 3-4 adet daha fan atmak gerekli.
Ben de CL26 denemeyi düşünüyorum, 1.65 VDD istediğini biliyorum ama tRCD 36 için de biraz VDDQ arttırmak lazım herhalde 6000CL30 kit özelinde.