ZenTimings varsa atabilir misiniz?

1782339043800.webp



ZenTimings varsa atabilir misiniz?

H16A:

1782339462110.webp


H16M 1.8V:

1782339488727.webp
 
Son düzenleme:
Onun için bu 2 konuyu takip et. Pump ve RAM fanı %100 dönder, RAM fanı kanatlanırsa %80 sabitle. Fanları PWM alabilirsin.



Hocam benim kasada önde 3 adet 12cm 2000 RPM fan var altta 2 adet reverse 1200 RPM fan yanda 2 adet reverse 1200 RPM fan egzoz 1 adet 1200 RPM fan var şu an stock ayarlarsa sadece RAM'lerin fanını 100 de calıstırıyorum değer atamama gerek var mı diğer fanlara.
 
Hocam benim kasada önde 3 adet 12cm 2000 RPM fan var altta 2 adet reverse 1200 RPM fan yanda 2 adet reverse 1200 RPM fan egzoz 1 adet 1200 RPM fan var şu an stock ayarlarsa sadece RAM'lerin fanını 100 de calıstırıyorum değer atamama gerek var mı diğer fanlara.

Sanmıyorum, dB rahatsız etmiyorsa olduğu şekilde kalabilir.
 

Bence sabaha kadar bırakacaksan Minutes kısmına 300 yaz. @Görkem5252 Emin olmuş olursun. TM5 0.12.3 iletmiştim, üzerine de onu yap. Hata yoksa sorun yaşayacağını sanmıyorum açıkçası. Eğer çökme oluyorsa GPU ve PBO da devreye girer bu saatten sonra.

@Görkem5252 Arka planı boşaltıp bellek temizliği yap Memory Cleaner ile. Sonrasında Auto bas, Minutes 300 ayarlayıp Start ver. Sabaha kadar dursun. Üzerine TM5 0.12.3 aç, hata yoksa problem yok demektir %99.
 
Bence sabaha kadar bırakacaksan minutes kısmına 300 yaz. @Görkem5252 emin olmuş olursun. TM5 0.12.3 iletmiştim, üzerine de onu yap. Hata yoksa sorun yaşayacağını sanmıyorum açıkçası. Eğer çökme oluyorsa GPU ve PBO da devreye girer bu saatten sonra.

@Görkem5252 arka planı boşaltıp bellek temizliği yap Memory cleaner ile. Sonrasında Auto bas, minutes 300 ayarlayıp start ver. Sabaha kadar dursun. Üzerine TM5 0.12.3 aç, hata yoksa problem yok demektir %99.

Bende artık PBO'dan dolayı sorun yaşadığımı düşünmeye başladım.
 
Bende artık PBO'dan dolayı sorun yaşadığımı düşünmeye başladım.

RTP dediğim gibi ayarladınız mı? Adımları sırayla uygulayın, 25K Allocate etmiş. Çok yeterli değil.

300 dakika etsin dediğim şekilde, sonrasında TM5 0.12.3 başlatırsın. Geçen atmıştım konuya, sende vardı.